mammabloggsgala 2012

i år var jobbade jag på mammablogggalan igen. fast denna gången med elin. det var inte lika organiserat som förra året och då var det redan dåligt, tyckte jag...

men det blev väldigt trevligt ändå och jag gjorde massa fynd hos de olika utställarna. det bästa var ju att igår fick jag reda på att jag vann ett presentkort på me&i, så det blir lite kläder för min del. eller mer för lums kanske.

till middag bjöds det på sallad som förrätt, oxfilé till varmrätt och middagen slutade med brulepudding till efterrätt.
det bästa var varmrätten. jag har märkt att jag faktiskt aldrig så förtjust i efterrätter när jag är ute och äter. jag är verkligen en för-och varmrätts tjej.

bild: privat



Kommentarer
Postat av: Kattis

Samma här, förrätt och varmrätt är bäst!

2012-05-08 @ 23:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0