fortsatt diet

 
bild: privat
 
nu är jag inne på min tredje vecka på min diet och det går riktigt bra :)
jag har gått ner 4 kg enligt vågen i måndags och det känns redan att byxorna sitter lite lösare. fasar lite för när semester kommer och japansk mat hägrar. men då kommer jag tillåta mig äta mat, kommer smaka helt underbart! frågan är om jag kommer våga ställa mig på vången när
 
veckan som har varit har jag varit mkt med min familj. systerdotter som har varit i sverige på besök har jag passat och lekt med dag ut och dag in. helt underbar är hon. vi skördade tom. första gången av min pak soi. inte att det blev så mkt, vi kompletterade såklart med massa köpt pak soi men det var gott och det känns extra bra att veta att dessa två salladsbladen har jag odlat själv :)
 
nu är det verkligen dags att börja planera vår japan resa. något som verkligen är inplanerat är vårt besök på sanrio puroland! hello kittys egen teampark! ska blir sååå roligt!
Trackback
RSS 2.0