@ fotografiska


om ni gillar fotografier o befinner sig i stockholm så kan ni inte ha undgått fotografiska vid slussen. jag har varit där en gång innan och det var väldigt coola bilder. o det tycker jag trots jag inte är så förtjust i att titta på fotografier. men men just nu finns det en utställning av nick brandt, On This Earth, A Shadow Falls.

sista dagen är utställningen är den 8jan o jag har hunnit inte gå dit ännu. men nu när det blir lite extra ledigt pga. trettondagshelgen så tänkte jag ta mig dit. det har varit så mycket reklam för utställningen nere i tunnelbanan med alla dessa vackra bilder så jag kan inget än att gå dit. dessa ståtliga djur. jag längtar tills jag går dit! ska köpa med mig en jättepåse godis o snaska i mig det samtidigt som jag njuter av bilderna! vill du hänga med?

bild: privat



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0