thailand ena dagen och gotland nästa

denna veckan har börjat med lyx. måndag efter jobbet fick jag värsta lyxiga thaimassagen som började med ett liten enkel skrubbning av fötterna i rosenbladsvatten och en söt saftdricka bjöds och en varm handduk för ansiktet. sen följdes en timmes skön olje- och thaimassage. efteråt fick jag te för att lugna ner. det var riktigt fint ställe också men inte alls så dyrt. rekommenderas varmt att boka in er en timme eller två hos purple massage på kungsholmen.

igår, tisdag, blev det lite övertid på jobbet, träning och sen till stan på krogvecka-middag. jag hade bokat bord på gute grill. det var ganska svårt att bara råka gå förbi restaurangen och köra en drop-in-hungrig-kväll liksom men i gotländsk anda så var det riktigt bra. dock tror jag att jag har haft lite för höga förväntningar och så blev det lite platt. men maten var god och prisvärd. mysig atmosfär och trevlig personal, men ändå inget speciellt liksom. men det kändes lyxigt att äta entrecote på restaurang en tisdagskväll.

idag var ingen bra dag så vi skippar det!

bild: privat



Kommentarer
Postat av: Thaimassage Bloggen

Hej.

Fin artikel om hur thaimassage kan upplevas i Stockholm. Vi länkade din sida till vår Facebook sida.

2012-03-21 @ 20:05:55
URL: http://www.thaimassagebloggen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0