värt att längta efter

snart är denna veckan över. veckorna bara springer iväg. det är faktiskt lite läskigt tycker jag. men samtidigt så vill jag inget mer än att tiden ska gå snabbt så det blir sommar och lums kommer hem till sverige. saknar henne så otroligt mkt o när jag pratar med henne via datorn vill jag ju inget mer än krama o mysa med henne. så fort jag ser en bild på henne kan jag inte låta bli att le och då ler hela mitt hjärta. min sötaste lums! moster bara älskar o saknar dig!!! <3

bild: privat



Kommentarer
Postat av: Anonym

Gullig!!! :)

2012-04-23 @ 17:04:08
Postat av: Måd

Alexis blev alldeles till sig när hon såg den här bilden :D

2012-05-06 @ 09:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0