fiskpedikyr

bild: privat

i onsdags fick min syster sin 21-års present. en fiskpedikyr på smile fish spa. det var en ganska rolig upplevelse. det kändes läskigt att stoppa i fötterna i tanken med tanke på att så fort jag sätter i fötterna så kommer fiskarna att attackera mina fötter och börja äta. när vi väl hade stoppat i fötterna och fiskarna började äta satt vi bara o skratta! det kittlades så mkt så jag kunde bara inte hålla mig för skratt. men när man väl hade slappnat av så kändes det som små bubblor som bubblade på fötterna. fast jag hade hela tiden svårt att titta när fiskarna åt för när man väl tittade så var det ganska läskigt! vi satt där i 20min o fötterna kändes ganska lena. men jag tror det blir bättre om man låter fiskarna äta lite längre o gå dit kontinuerligt för att få ett bättre resultat. rekommenderar det absolut för bara själva upplevelsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0