tickle the imagination

jag har hittat en fantastiskt hemsida där man kan läsa tidningar gratis. inte dagstidningar utan som inredningstidningar, resetidningar osv. det är tidningar från hela världen o kan vara på andra språk än engelska. sidan heter Issuu. du kan signa upp dig via facebook och så får du meddelande varje gång det kommit ut en ny upplaga av tidningen.

jag har hittat en tidning som jag blev helt kär i. en pyssel och massa roliga idéer finns det i tidningen som heter tickle the imagination. det roliga var att på framsidan på tidningen finns det just en sådan sötuggla som jag håller på att sy. inte riktigt likadan, men inte långt ifrån heller.

bild: http://tickletheimagination.blogspot.com/p/magazine.html


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0