spöken & musikaler

bild: http://www.sodahead.com

i fredag fick jag uppleva spökvandringen i gamla stan. det var ganska roligt men jag vet inte riktigt om det var värt 200kr. men gillar man spökhistorier så tycker jag att man ska ta tillfället o gå vandringen. det var ju halloween special då så det var kanske lite spökligare, eller?

igår var jag i täby och träffa en liten söt alexis som har kommit till världen. hon sov för det mesta, men det är väl vad de gör när de är så små. därefter var det bara till att ta sig till söder för att se musikalen romeo & julia. det var en bra musikal tycker jag. rolig, underhållande och massa kärlek.

kvällen slutade med middag hemma med syrran, lite hjälp med att se över en hemsida och därefter en gammal musikal från 50-talet, funny face , med audrey hepburn och fred astaire.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0