julpysel eller bara pyssel

äntligen helg igen! inte för att min vecka har varit särskilt jobbig. deckad på sängen/soffan men nu känner jag mig mkt bättre. har en del muskelvärk fortfarande, halsont o täppt i näsan men hostan verkar ha gett sig. snabbt jag blev frisk...för en gång skull.

igår var min syster o kusin på fredagsmys hos mig. vi käka gott o sen var det soffan med flera av kvarteret skatan avsnitt. tittade på julavsnitt o jag kände direkt att jag längtade till julen. det kommer bli mysigt i år hoppas jag, trots mamma inte kommer vara med. tänk om hela familjen firar i chicago nästa år?! hhihiiihiii!!!! vore ganska coolt!

iaf, så fick jag massa inspiration att börja pyssla. kolla lite på martha stewarts (kan får tycka precis vad som helst om henne men hon har en hel del bra pyssel idéer) hemsida. på första sidan ger hon redan nu tips om julpyssel och jag blir riktigt inspirerad av att börja pyssla. men kanske inte riktigt julsaker för mig än. nu tänkte jag faktiskt göra om min blogg, lite font och bildändringar kommer det blir...

SÅ BLOGGEN ÄR UNDER KONSTRUKTION!!!!

bild: http://www.marthastewart.com/276338/the-craft-departments-favorite-holiday-p/@center/307034/christmas-workshop#/268174





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0