wonton party

igår hölls min årliga wonton party hemma hos mig. det var jättemysigt och så blev det en eurovision song contest där vi själva röstade. saknade några veteraner på denna fest men det blev mycket trevlig ändå.
bjöd på wonton såklart o så hade f hjälpt mig göra en jättegod cookiechokladmousse som jag toppade med stora blåbär. det var helt underbart gott! det var en liten eget påhitt. lägger upp recept på den här snart. ni måste testa den :)

annars har veckna varit stressig och därav har jag inte hunnit blogga något. men fina dator har kommit och jag är helt kär i den, men har inte haft tid att leka än...
vad jag längtar tills skolan är över så jag lever normalt igen. inget mer pluggande därefter....

bild: privat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0