morsdag 2011

denna söndagskväll avslutades med att fira min söta mamma på morsdag. vi bjöd på gott fikonbröd, entrecote med ungsbakad nypotatis och beasås. o så sist men inte minst en liten vitchokladmousse tårta. ingen egenbakad tyvärr :(  men den var god för det!

nu så, en vecka till så är jag fri fri som en fågel och mitt sommarlov börjar...fast det är såklart ett tag tills semester. liten ändring på semesterplaner har gjorts. det blir ingen japan denna sommar tråkigt nog. men paris en vecka är inte helt fel heller. jag ser verkligen framemot detta och längtar som bara den...

jag önskar mig en ny mobil...min har blivit helt knasig, bluetooth fungerar inte längre och den har blivit såååå ful efter min rumpsvettsvärmning efter vårruset. jaja...vad är en bal på slottet....

bild: privat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0