ljuvliga nejlika

tuff veckan har varit och de närmaste tre veckorna kommer inte vara lättare...magkatarren spökar för fullt o dags gör css. suck! skönt att det är helg nu snart och då hoppas jag på att jag får klar min css någonlunda. jag har ju glömt allt...hur ska det gå detta egentligen. det kanske inte är min grej ändå att sitta o hålla på med hemsidor. suck...igen. hatar att bara vara medelmåttig. varför kan jag inte bara vara bäst på någotting?

för att mjuka upp mina morgnar när jag påbörjar varje dag har jag ställt färska nejlikor på sängbordet. fick blommorna från förra helgen av ellie när tjejerna var på besök. visst är de fina? :)

bild: privat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0