bullar upp

till helgen ska jag få mkt trevlig och roligt besök hela vägen från skåneland :)
erica kommer o hälsar på o det är alltid så mysigt. det är då jag tar tillfället att gå i alla fina inredningsbutiker som jag annars aldrig gör själv för hon gillar det. jag gillar det också men jag är bara dålig på det. när jag går ut o shoppar så är det till klädesbutikerna jag går till...

så på fredag innan hon kommer så blir det testbakning av glutetnfritt bröd. tyvärr känns det lite som fusk när jag köper finax mjölblandning, but what to do??? det är lite svårare att laga mat till min fina vän då hon är både vegan och glutenallergiker men det är världens utmaningen för mig och jag tycker det är superduper kul. bild på detta kommer så fort det är bakat :)

bild: privat


Kommentarer
Postat av: erry

Du är gullig du! Om du inte bakat glutenfritt innan så kan jag förbereda dig på att degen blir lösare och "klistrigare" än en vanlig deg. Man brukar behöva en form. Ska bli spännande att testa och jag ser fram emot att träffa dig ! :)

2011-03-16 @ 22:00:29
URL: http://gall-erry.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0