soba nudlar

jag har fått ett helt otroligt konstigt begär efter nudlar hela tiden. nästan all sorts av nudlar fungerar men helst risnudlar. jag är sugen på det hela hela tiden. fattar inte vad som händer i mitt sjuka huvud. i tisdags åt jag en stor skål med goda wookade undonudlar. igår var jag så sugen hela tiden men jag kände att jag fick hålla mig lite. men så idag kunde jag bara tänka på nudlar hela hela tiden.

i tisdags var jag o handlade lite nudlar o köpte med mig hem, förutom undo nudlar, soba nudlar. de är gjord av bovete och vetemjöl. testade dem idag o det var mkt gott. MEN inget slår risnudlar, de är fortfarande mina favoriter. undo ligger på högsta topp just nu....mumma!

jag vill till tokyo!!!!!!! ...o äta nudlar :P

bild: privat


Kommentarer
Postat av: Kattis

Håller helt med dig. Risnudlar är bäst!

2011-07-24 @ 09:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0