flera hundra bollar i luften

så idag har jag så smått börjat med en av kurserna för våren. digital bildbehandling. jag ser verkligen framemot att börja med den och få göra allt i min egen takt. men jag vet redan nu hur jag är som person. måste prestera 100% alltid och ska ha det perfekt.

vilket betyder att jag får prioritera om lite saker o ting här i livet just nu. måste börja planera in tid för att sitta framför daton o plugga. o så träningen har jag kommit igång med. känner mig duktig men det tar verkligen på krafterna det också. känner inte alls att jag får mer energi av att träna. men om jag inte hade tränat kanske jag inte hade orkat med allt annat.

just nu önskade jag att det fanns flera timmar på en dag, flera dagar på en vecka. men såklart lika många arbetstimmar som det är nu. vad jag hade hunnit mer massa massa!!! men imorgon ska jag baka till på lördag o jag hoppas mitt vanliga baklugn infinner sig då och jag blir lite mer avslappnad. fast just nu är det nog endast en lång natt sömn som får mig avslappnad. ingen bild idag...orkar inte...men imorgon kanske på alla delikata bakverk jag ska baka!

Kommentarer
Postat av: erry

Vad kul det låter med digital bildbehandling! Men jag fattar inte hur du hinner/orkar med allt! :P Veckan skulle gärna ha fler dagar för min del också, fler söndagar... :)



Kram vännen

2011-01-21 @ 09:33:15
URL: http://gallerry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0