mums mellow

igårkväll var jag på mellow bar och åt middag. det var en av de bästa restaurangbesöken jag har varit på länge. till förrätt åt jag halstrade pilgrimsmusslor och smörstekt havskatt med kantareller och palsternackspuré till varmrätt. alltså jag höll på att smälla av! allt smakade helt underbart och det var fyrverkeri i munnen på mig. servicen var perfekt och stämningen var tiptop. rekommenderar att du går dit o äter nån gång.

det blir mkt restaurang besök nu på sista tiden. senare idag ska jag med nära o kära till brunnsvikens trädgård för att äta afternoon tea. kommer bilder o inlägg för det senare. o nästa vecka kommer jag äta skaldjursbuffe med min finfina familj! det ska blir sååå najs!!!

bild: privat



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0