magkatarr och webbdesign

med dåligt samvete skriver jag här...jag har aldrig tid till något. bland annat att blogga fast jag tycker det är jätteroligt! varför blir det så alltid? känner mig inte riktigt på tiptop just nu. fått magkatarr och det gör så fruktansvärt ont och inte på tal om illamåendet som trycker på.

webbdesign kursen har startat igen...typiskt att det komemr samma veva som detta då. mera stress. måste lära mig att sluta stressa och planera o bara ta dagen som den kommer....yeahh right....jag?! inte planera :S hur gör man det? jag fick ikväll iaf lära mig någon som heter microformats och jag blev helt lyrisk över att det finns något sånt! svårt att förklara vad det är...men klicka på länken så kan du läsa lite mer själv o kanske förstår :)

förra helgen var jag på ett jätteroligt och vackert bröllop. enkelt men ändå fint och mysigt. hade ingen kamera med mig så det blir nog någon enstaka bild senare när jag får tag på något.

bild: privat



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0