marabou vinter vit & dumma mej

gissa vad jag är glad idag! eller dagen börja med att jag är mindre glad för jag har haft problem med min rygg i en vecka nu.  var tidigare idag hos naprapaten så det är mkt mkt bättre. men fortfarande väldigt ont o helt öm i ryggen. hoppas på snabb förbättring.

när jag kom hem idag så var min brevlåda fylld! jag blev mkt överraskad då jag inte väntade på något alls. men i lådan låg det ett litet brunt paket, elle mat & vins nya tidning och ett kuvert. jag blir redan glad när tidningen ligger i brevlådan men det jag blev mest nyfiken över var paketet. öppnade den snabbt när jag kom innanför dörren och vad ligger inte där om inte den helt sprillas nya marabous vinter vit som endast kommer finnas i begränsad upplaga! den har inte ens kommit ut i affären. jag var en av de 1100 personerna som fick ett x hemskickat helt gratis :)
chokladen är ganska söt och har en svag hint av vanilj. den är ganska söt, som vit choklad brukar vara, men om man är en chokladälskare som jag så gillar man den.

glad över chokladen öppnade jag nästa brev, och vad ligger inte där om 3 biobiljetter till förhandsvisningen av den nya animerade dumma mej. wow!!! jippi!!! kan det bli bättre? både choklad och biobiljetter helt gratis!

linda=happy happy!!!


bild: privat


Kommentarer
Postat av: erry

Oj vad mycket rolig post du fick!! Det är inte varje dag man får gratis choklad o biobiljetter i brevlådan! :)



Kram vännen!

2010-09-29 @ 16:53:28
URL: http://gallerry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0