ett riktigt gott kök


bild: privat

denna helgen har varit jätterolig, men sömn har jag inte fått mkt plus att jag har fått hosta och hes.  o mkt god mat har jag fått i mig. fläskfile, dimsum, svärdfisk....skit vad mkt mat!!! :O

o inte nog med det, så var jag på matmässan "det goda köket" i älvsjö med söta söta ann. det var väldigt trevligt. vi köpte oss inte några vinkuponger eftersom det var lite för tidigt samt att jag kraxade som en kråka. när man inte har något intresse i vin förutom att dricka det så kändes mässan mer en vin mässa än mat mässa. det är ju både ok men det var mer vin än mat tyckte jag.

smakade en hel del på choklad, bröd, ostar och en bit sushi. märkt oxå att julen har smugit in i lite här och vart i maten. nu längtar jag bara till jul!!!

nöjd över dagen o snart dags för läggdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0