hallonsyltkakor

för några veckor sen bakade jag en sats med chocolate chip cookies och hallonsyltkakor. cookies blev väl ok, men jag tycker ändå att de i affären är bättre på något sätt. jag får på något sätt inte till denna chrunch som finns i köpecookiesen.

men jag gillar mina syltkakor. det var länge sen jag bakade sånna. minns att jag gjode det när jag var liten och tyckte det var så komplicerat att klutta i sylten. men det var ändå värt mödan för de är så gudomligt goda. åt upp de två sista i kakburken idag. det var min tröst för att min hosta bara inte vill ge sig.

det kommer bli en händelserik vecka denna veckan som kommer! inte för att förra och förrförra var så händelsefattig men det kommer hända saker här :)

bild: privat



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0