and home with me came this...

med mig hem från mässan följde även lite goda ting. de bara ropa efter mig o sa: "ta med mig hem, ta med mig hem, vi vill hem till dig nu". så vad skulle jag göra??? de som kom med var prästosten som smaksatts med pepparkakskryddat brännvin av falbygdens ost och en vanlig vällagrad prästost, fudge familjen med glöggsmak från annie d's scottisch confectionary som är tillverkad i sverige såklart, söt&salt chokladsystrana från ölands choklad som var helt gudomligt goda, det supersmarriga, jättegoda tomat och basilika brödet från vivels konditori och sist men inte minst...en gratis kokbok från lantmännen

så gissa om jag är glad ;)

bild: privat



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0