blått i mitt hem

nu kör vi ett litet avbrott i reseuppdateringen. måste bara visa mina fina fat/skål. den stora ljusblåa köpte jag på bruka designs utförsäljning vid frihamnen som jag bloggade om i förra veckan. och den andra blåa målade jag själv exakt för en vecka sen. tänkte jag behövde en skål till mina ägg som står så fult i kylskåpet i de gråa, tråkiga äggkartongerna. visst blev det fint? :)

p.s. hoppar på moln gör jag nog fortfarande...men de har blitt lite tyngre. förra veckan var de superlätta..*fniss* :P

bild: privat


Kommentarer
Postat av: måd

Shit, den blev jättesnygg! Dina ägg kan skatta sig lyckliga ;P

2010-05-02 @ 19:13:27
Postat av: Kattis

Supertjusig skål.

2010-05-02 @ 20:55:44
Postat av: Linda

Tack tjejer! :)

2010-05-02 @ 21:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0