vem har den bästa croissanten?

som jag skrev tidigare så gillar jag att jämföra och utföra tester på olika rätter. förra helgen var både jag o mina två systrar sugna på croissanter. så som en liten "förrätt" innan vår sena lunch sprang jag ut för att inhandla de goda och spröda croissanterna. då både pressbyrån och 7eleven har goda croissanter ville jag göra ett test. vilka var godast? pressbyrån eller 7eleven? systern min hade hela tiden sagt att pressbyrån är bäst medans jag alltid har gillat 7elevens. kom hem med 2 påsar fylld med nybakade croissanter och så testa vi. det var bara jag som visste vilka kom från vart. och vad var det slutgiltiga domen??? trumvirvel och applåder för 7eleven!!!!

bild: privat (tyvärr lite suddig...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0