baka - en ny tidning

denna veckan har börjat riktigt bra. jag har varit så glad men idag så dala det igen. men det var nog för jag blev besviken. jag har blivit så bortskämd i två dagar o så kommer inget idag. men vad hade jag väntat mig. förmodligen tar det den tid det tar som p säger. ja, kanske är så...jag hoppas på en fortsatt glad vecka iaf.

mamma kommer upp o hälsar på imorgon och det ska blir riktigt mysigt. fast jag får inte vara med henne denna helgen då jag åker själv iväg o ska jobba. men jag ser verkligen framemot att göra lite annat. men jobbigt att inte ha någon helg riktigt.

förra helgen tog jag en snabbis titt i tidningsaffären i västermalmsgallerian. minns inte vad den heter men jag letade efter den nya delicious magazine men fann istället ett ny tidning som heter baka från mat & vänner. först blev jag lite besviken för det fanns massor av vackra bilder på goda bakverk men inga recepter :O
men jag drog en förhastad slutsats. alla recepter fanns längst bak o jag tyckte tidningen var toppen. bra recept med superfina o smarriga bilder.

bild: http://www.matochvanner.se/showarticle.aspx?articleid=186



Kommentarer
Postat av: P

Och jag som tyckte den var så dålig :-P

Fick den på jobbet och slängde den, inte mycket jag tyckte om.

2010-03-25 @ 20:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0