projekt efter projekt

 

bild: privat

ännu ett projekt startat.
eller jag tror jag har startat många projekt i huvudet och gör lite av varje hela tiden. är ganska rörigt hemma emellanåt.

är ni som jag? jag kommer på en sak och börjar dra fram massor av saker för att göra detta och sen så plötsligt kommer jag på en annan sak och börjar dra fram saker för den andra idén jag hade...
känns lite kaos-aktigit men jag tro jag har ganska bra koll...eller?


alla projekt jag har på gång eller vad jag kan komma på iaf:
1. badrum grön
2. klara marknadsföringstenta (& ev. gå på fortsättningskurs?)
3. väggdekoration
4. sätta ihop tablett till matta på balkong, bör vara klar till sommaren
5. kökfint
6. sy klart mina väskor
7. klä om köksstolar
8. bokhyllsortering
9. källarstädning


tror ni jag hinner blir klart med allt detta innan nästa jul?
sitter dock med tenta ångest igen...ska jag verkligen fortsätta plugga?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0