project bathroom green


bild: privat

nu när det är ett nytt år och ett nytt liv börjar för min del så har jag startat små projekt för att jag inte ska tänka så mkt på allt runt om. ett av projekten är att göra om mitt badrum. allt ska gå i gröna toner. har idag varit i stan och gjort en del fynd för projektet.

fann snygga handdukar på hemtex, bra glas som tandborstglas på indiska och lyktljus på in & finn.
det kommer nog ta lite tid tills hela badrummet är klart, men därav kallas det för projekt eller hur?

 

 


Kommentarer
Postat av: Kattis

Snyyyggt. Du är så duktig vad det gäller projekt och tar verkligen tag i det. Tror jag måste börja ta efter och faktiskt orka leta runt i affärer. :-)

2010-01-04 @ 11:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0