day one in london town

här kommer storyn om min o syrrans oförglömliga londonresa. dock kör jag dag för dag. det är så mkt med jobb, träning och allt runt om i livet så jag hinner inte blogga så mkt tyvärr. men jag försöker hinna så gott jag kan...mest för att skriva av mig.


dag 1. vi åkte med ryanair på torsdagkväll och allt gick smidigt och bra. kom fram efter 2,5 timme och åkte in till victoria station från gatwick apt med express tåget. vi gick till vårt hotell som låg gångavstånd från victoria. det var hur smidigt som helst. hotellet, wellington hotel, en gammal skola som är omgjord som ligger i westminister området. vi fick vårt rum och gick ut för att äta vår första måltid i london. och  det blev indiskt! det var himmelskt gott och vilken service vi fick. de var så söta där och vi fick med oss varsin ros när vi gick därifrån....


efter middagen var det en utforskningspromenad. efter 5 min promenad ser vi big ben resa sig över oss. oj tänker både jag o s. låg det så nära vårt hotell? vi fotade som galningar och var nog både ganska euforiska för att vi befann oss i london...

bilder: privat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0