afternoon tea i london

åh vad jag är kär säger jag bara! jag har blivit helt förälskad i london. vilken stad! gissa om jag kommer att åka tillbaka. och det snart! eller när min ekonomi tillåter mig...

jag skulle vilja berätta så mycket av allt jag o syrran upplevde men tyvärr fick jag en sån fruktansvärd magont direkt efter träningen så jag orkar tyvärr inte sitta här sålänge.

dock ska jag berätta för er att i måndags kl 14.30 satt jag o s på the chesterfield hotel i mayfair och åt en äkta engelsk afternoon tea som innehöll:

selection of sandwiches, freshly baked homemade scones, clotted cream and homemade jam with a selection of homemade pastries & fruit cakes, selection of teas and a glass of chilled taittinger campagne.

det var verkligen gott, fast vi orka aldrig äta upp alla kakor. pilla mest på dem. men de små sandwiches och scones åt vi upp på ett nafs.

o vi hade faktiskt gått o handlat ett par finskor för att gå på afternoon tea då man inte får gå in med sneakers där inne, vilket är ganska förståligt. men det måste sett urdumt när vi stod en gata upp och byte ut våra converse till ett par finskor. snacka om att folk titta på oss :P

lovar mera bilder och uppdatering om vår londonresa :)

bild: privat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0