snabb vecka

denna veckan har gått snabbt. kom hem i tisdags o sen var det iväg på konferens/kick off med jobbet torsdag och fredag på haga slott i enköping som har varit trevligt och lärorik.
vädret har varit ganska bra, blandat med regn och sol. men det kändes kallt efter att ha varit i 30 graders värme i schweiz. idag var jag i stan. lite jobbigt då tbanan inte gick som det skulle pga en brand nere på blåa linjen. jag har hade iaf bestämt mig för att köpa minimatlåderna som fanns på stockhome från rice (gå gärna in på deras hemsida som är helt underbar). har viljat ha de länge men jag har inte riktigt vetat vad jag skulle ha dem till. men jag bestämde mig för dem ändå. sen kom jag hem och började baka macarones/luxenburgerli. det tog hela kvällen och de är fortfarande inte riktigt klara ännu. jag blev trött och får fortsätta med dem imorgon istället.

bilder: privata

del av haga slott, alla andra bilder blev dåliga



minimatlåder från rice



fick i födelsedagspresent, helt underbart, precis vad jag önska mig :)
tusen tack!!!
från sommarens söta jag fick inspiration att baka
 macarones och från förra helgen i zürich



fick chokladpulver med chili smak av min älskling m


Kommentarer
Postat av: erry

Dom där minimatlådorna var jag också sugen på att köpa men visste inte vad jag skulle ha i dem... Dom är så söta! Boken "sommarens söta" tittade jag i hos P:s mamma, det var så himla fina biler i den! Fina macaroner du gjort! :)



Kram på dig vännen!!!

2009-09-07 @ 17:56:19
URL: http://gallerry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0