vårloppis med pollenattack

det är superfint väder ute men det är värsta pollenattack utanför min hus. det kommer från något träd som blommar som bara den o den sprider ut små vita fjun som flyger runt i luften. så jag kan inte öppna fönster för då kommer all fjun in i lägenheten o jag kan heller inte sitta ute på balkongen för då får man all fjun på sig. irriterande!
kolla in bilden med den blåa himlen o om du tittar noga ser du massor av vita prickar överallt...

gick en runda i här o såg att det var det årliga vårloppisen här (se bild nedan). gick o tittade lite men fann inget som jag ville ha tyvärr. men det var en skön ute o solen sken på men det blåste ändå friskt. så kan det vara hela sommaren tycker jag. varmare behöver man inte.

vill ta tillfället i akt o önska alla en trevlig pingst!


bilder: privata, klicka på bilderna för större bild

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0