mushi mushi sushi

bild: privat



är hemma igen o är dödstrött. vakna kvar över 4 imorse för att ta det tidigaste flyget hem. både för-o nackdelar med det men juag är verkligen trött nu. skulle tänka mig sova några timmar men då kommer jag säkerligen vara pigg ikväll o inte kunna somna så det är lika bra att vara vaken.

igårkväll gick jag o m till yooji´s för sushi. o det var så gott men dyrt. vågade testa oss på lite olika men, eller rättare sagt m vågade sig på några nya fiskar o så. jag testa två men den ena som var rå bläckfisk fick jag tyvärr spotta ut. den gick inte ner hur jag än försökte.

ska snart ta hand om tvätten o sen dra till syrran för middag. det är kallt i sverige :S


Kommentarer
Postat av: erry

Grattis till jobbet! Hur känns det att vara tillbaka i Sverige? Har du flyttat tillbaka i din lgh i B-berg?



Vi kommer att åka upp till Norr under de två första veckorna i juli, men sen är vi hemma. Vet ej exakta datum men vi är nog hemma till den 16-17/7. När tänkte ni komma isåfall? Vill inte missa dig!



Kram

2009-06-10 @ 11:06:11
URL: http://gallerry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0