insane, in the brain?

snart är veckan slut o det är midsommar! jag kan inte förstå hur snabbt tiden har gått sen jag satt i zürich o vakna, såg på tecknat, sökte jobb o bara hade det lugnt med deprimerande.

nu efter 8 mån så känns det ovant att gå upp tidigt o gå till jobbet. vilket också gör att jag sover mindre o är så trött redan vid tio på kvällen. o lägga mig då är liksom inget alternativ. jag brukar aldrig lägga mig tidigt liksom.


igår var jag på grönan med jobbet. åkte insane, den nya berg o dalbanan där o det var så roligt! så fort jag bara såg den så fanns det ingen återvändo för mig. jag var bara tvungen att åka den. lång, lång kö men, men...vad gör man inte för lite kick! testa den om ni är på grönan!


var o träffade m's syster på stan idag o hitta en grön jacka som jag köpte...jag får inte gå i affärer mera. måste spara! men jag blev ju bjuden på sushi o sen glass med jordgubbar (för andra gången idag) o middag blir det imorgon hos syrran. så jag sparar ju in en del där :D

nu ska jag planera lite inför vår islandsresa efter bröllopet! så GLAD MIDSOMMAR på er!

bild: http://www.dn.se/sthlm/gronans-senaste-ak-ar-rena-vansinnet-1.849259



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0