lenzerheide

efter en helg i lenzerheide har jag träningsvärk i hela kroppen o känner mig allmänt trött. jag har efter knappt en halv dag tillsammans med en skidlärare lärt mig att åka någonlunda bra skidor. efter en dag utan skidlärare men massa hjälp av mathias o hans syster så har jag kunnat åka ganska bra nerför backar och jag är stolt!


har haft en helt underbar helg med sol, snö och skidåkning. hela mathias familj och vi hade fått låna en charlet (schweizska stugor) över en helg. huset var så stort, det bestod av fyra våningar, sju sovrum, tre vardagsrum, tre toaletter, två badrum, ett kök, bastu, stor vind, garage.....vad mer ska man säga.


här kommer lite bilder från helgen!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0