tre ord

nu har det nya året börjat o jag sitter här framför dator som vanligt igen.


jag hade en superrolig nyårsfirande med lugn kväll med god mat o försenade julklappsöppning. efter fyrverkerierna blev det utgång med en del drinkar.


så den 1 januari 2009 började med att jag sov hela dagen....typiskt....


om jag blickar tillbaka under år 2008 måste jag nog medge, oavsett hur dåligt det har varit med världsekonomin blablablablabla..., så har jag haft ett ganska bra o år. jag har tagit extremt mkt foto under 2008 o jag ser hur mkt jag har hunnit med att göra. men om jag ska summera 2008 med tre ord så skulle det bli jobb, schweiz och vänner.

önskar alla en god fortsättning på det nya året!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0