tikka tikka music

efter träningen idag gick jag förbi musikhug, en butik som säljer cd skivor, instrument, filmer ect. det coola med stället är att man kan ta vilken skiva du än vill o sätta dig o lyssna på skivan hur länge du vill. o du får ta o lyssna på hur många skivor som helst.


jag var ute efter lite musik som piggar upp och inte är så deppigt och lågt. musik som gör en glad helt enkelt. o nu när det är massa rea på skivor här kan man ju passa på eller hur.


jag hittade till sist en bra skiva faktiskt. club tikka! lite funky musik som verkligen piggar upp mig. o bara för fjuttiga 5 chf! jag har nog inte köpt en billigare skiva ever.


snart blir det fiskfilé på toast med god kesoröra. mumsfilibaba!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0