fegis linda

tidigare idag var jag på loppis. det var roligt att gå runt där för det fanns så mkt att titta på men inget värt att köpa tyvärr.


sen gick jag vidare o hamna i en matbutik som sålde lite olika saker från andra länder. jag hitta till min glädje färska rödbetor, som inte säljs i vanliga butiker här, libanesisk pitabröd som jag har längtat efter och annat smått o gott. det var riktigt roligt där inne så jag stannade kvar ganska länge bara för att titta på sakerna.


gick sen vidare o hamna i en asiatisk butik som jag inte har varit i förr. o där fann jag att de sålde färskångade "bao". mums tänkte jag, men vågade inte köpa, tänk om de är äckliga? berättade för mamma precis via msn o hon sa att jag skulle ha köpt för att smaka. fegt av mig eller hur? får väl vara lite modigare för nästa gång.


här kommer bilder från loppmarknaden!

ser ni på bild nr 4 en liten koala längt upp till vänstra hörnan, en sån hade jag o min syster när vi var små :D








 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0