alla kärlekens dag

alla hjärtans dag!


vi har börjat med en god frukost med riktigt goda frallor och var sin giffel. mumsigt.

jag hade köpt en paket biologiskt kaffe från etiopien till mathias som present. han blev glad. kaffe är något som han dricker mycket och presenten var perfekt.


jag då, blev bortskämd med en present som innehöll en fint svart linne med tillhörande boxortrosor. jag har viljat ha detta sett sedan julen när jag såg den. det är av superfint kvalité från calida, som är ett schweiziskt under-och sovkläders märke.


vi fortsatte dagen med att åka ut till dietlikon för att gå på olika outlets. vi är ute efter ett par goggels till skidåkning men hitta inga som satt snyggt. sen gick vi på ikea o sen hem. maten håller på att lagas i ugnen. o jag är nöjd med dagen!

hoppas ni oxå har haft en bra dag o önskar er en fortsatt mysig o lovlig kväll!


bild från frukostbordet imorse




Kommentarer
Postat av: Patsy

Fint och gott det ser ut gums.

Mysigt att ni hade en bra dag. Vi shoppade leksaker till liten och var också på Ikea och shoppa lite lampor hem.

PUSS & KRAM

2009-02-15 @ 13:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0