sad ipod=sad linda

ahhh...så typiskt. igår när jag försökte sätta igång min ipod så kom det bara upp en död ipod gubbe. jag fick värsta paniken. för vem har inte sett satc när carries gamla mac dator får en gubbe med kryss för ögonen o en ledsen mun och service killen säger att det är en sad mac. nu har jag fått en sad ipod...


det är ganska deprimerande. inte nog med den är trasig, paj, kaput!!! det måset visst sägs till dig med en sad ipod. verkligen deprimerande.

men här stannar inte min otur med elektroniken tyvärr...

idag när jag kom hem på eftermiddagen o försöker sätta igång min dator så är det fel på den också...ajajajaj, vilken vecka. så nu sitter jag o försöker få min dator att fungera som den ska o medans jag väntar tänkte jag dela med mig min oturs vecka med er på mathias dator istället.


bilden är ifrån apples hemsida


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0