familjehelg

haft en underbar helg med min familj. de kom i fredagskväll och jag hämtade dem på tågstationen. vi åkte hem till min lilla och stökiga lägenhet och pratatde och tittade på film. alla gick o la sig strax efteråt och somna på momangen. dagen efter åkte vi in till stan och hämta min äldre syster för att åka till gamla stan för att äta den bästa dim sum "zhao cha". men sen börjarde det regna och regna men det hindra inte oss för att shoppa för det.


på kvällen åt vi god tapas på bar olé olé. mumsigt. senare åka sandra o philip med mig hem. vi var helt galna och dansade helt vilt. eller jag o sandra iaf medans philip mest skratta.


söndagen hjälpte sandra mig att packa en del på förmiddagen innan vi alla tre gick till vällingby centrum för att göra en liten shopping runda. vi åt en gigantisk lunch ganska sent och tog tunnelbanan tillbaka hem och fortsatte packa plus att vi tittade på you're not messing with zohan. rolig...


som sagt så har jag haft en underbar helg med familjen och jag är glad att nästan alla stannar ett tag till. tråkigt att pappa var tvungen att åka hem :(


Kommentarer
Postat av: Maria

http://mariapettersson.blogg.se/2008/august/tavling-vinn-superpresentkort-a-700-.html#comment



Tävla om ett presentkort a. 700:- i valfri affär..



eller tävla om en goodiebag värde 3000:- + personal shopping + kläder värde 5000:-, och en upplevelse värde 1995:-



http://mariapettersson.blogg.se/2008/august/tavling-vinn-mini-goodiebag-1.html#comment



Jätte lätta regler och lågt tävlingsdeltagande!



Ha en underbar kväll :)

2008-08-04 @ 23:50:45
URL: http://mariapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0