snart över

äntligen är det fredag och det är 12 minuter kvar tills jag kan lämna jobbet för denna vecka. denna veckan har varit värsta stessen. jag tror jag kollapsar alltså. har börjat att få magont igen och ryck i ögonen. ahh...jag som trodde att det var lågsäsong på väg.
jag ska till Kina om någon vecka! det är helt otroligt! äntligen får jag åka. denna gången blir det Chengdu och Beijing och det ska blir så j-la coolt och se de söta pandorna och världens största buddha staty. typ, 100pers kan sitta på hans fot liksom. hur coolt är inte det. jag kan knappt bärja mig tills jag får sätta mig på flygplanet.
o nästa vecka kommer min älskling och hälsar på. vet dock inte vad vi ska göra under tiden. får ta o hitta på något.
nu är det bara 6 minuter kvar till jag får gå.
jag har ju även fått en lägenhet i blackan. blir inflyttning i december månad. men inga papper är skrivna än. hoppas snart.
vad ska jag göra till helgen då? fundrade på att åka till plantagen för att köpa jord och odla om mina blommor på min söta balkong men orkar jag det?
ikväll blir det Chocolate på TV iaf, måste ha lite chocklad hemma ifall jag skulle känna supersug. annars är det kört. på lördag kväll blir det middag hos min syrra. nice.
dags att dra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0