wonton o brunchhelg!

igår var det wonton middag hos mig. det var gott och väldigt trevlig. fick massa massa wonton över. trodde inte alls det skulle bli så mycket. jag brukar göra nog tillaga ganska lagom fast inte denna gången visst...

fick jättevackra blommor av mina fina vänner. stor tack till en underbar o trevlig kväll! :)

idag var jag o syrran på brunch på engelen bar & restaurang. köpte den billigt på groupon. och tur att den var billig, jag skulle aldrig i hela mitt liv betalat full pris för det som man fick. först när man kommer in så stås du av en stank av klor blandat med instängt och gammalt. bara lukten fick mig att tappa aptiten. maten smakade inget bra, det godaste var cheesecakeen som de serverade på efterrättsbordet. ja, som ni förstår, inget ställe jag rekommenderar er att äta på.

bild: privat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0