chocolate chip walnut brownies

igår bakade jag de godaste brownies jag någonsin ätit. de var ritkigt riktigt goda och glasyren var tjock och helt underbar! de blev bäst när de fick stå en dag i kylen för att stelna till. nybakta var de sådär.

receptet kommer från leila lindholm. jag är ju inte så förtjust i henne men hennes bakverk är alltid tiptop och jag har aldrig någonsin blivit besviken på något hon har gjort! jag drog ner hälften av den vita chokladen och vanliga chokladen till fudgesåsen. jag tyckte det blev tillräcklig sött. helt underbar brownie!!!

för recpet, gå in http://www.recept.nu/leila_lindholm/kaka/agg_och_mejeri/chocolate_chip_walnut_brownies/

bild: privat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0