diet och pak soi på balkongen

jag har sedan tisdag denna veckan börjat med en diet som för att gå ner i vikt. mitt mål är att till vinter gå ner iaf 15kg. detta börjars med att äta måltidsersättning tre gånger om dagen och så får jag äta ett lättare måltid per dag. jag trodde att jag skulle dö av hunger samt att allt det man ska dricka istället för att äta var äckligt. jag testade för länge länge sen nutrilett. men detta var överraskande gott och det har gått riktigt riktigt bra denna veckan. sen är jag så extremt motiverad att gå ner dessa kilo och bestämt att jag ska klara av det.
 
i lördags var jag ute med mina vänner på middag och de tyckte att det var lite konstigt att jag inte drack vin, tyckte tom. bartendern. men jag har bestämt mig. nu kör jag detta minst en måndad. sen får jag se hur resultatet blir.
 
i början av juni satte jag lite pak soi i jord på balkongen. nu är de ganska stora och fint gröna. jag hoppas att de blir större snart så jag kan äta mina hel egna odlade pak soi!
 
bild: privat
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Lycka till Linda! You can do it! :) Gå ner i vikt tips från mig: promenera till eller från jobbet. Skitbra.

Svar: jag har börjat cykla nu när jag har fått den :)
Linda

2012-07-11 @ 14:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0