kuddfodral med äpple

bild: privat

idag mår jag faktiskt riktigt bra. har bara hostan kvar som sitter djupt djupt. får hoppas på att den kommer upp helt o hållet så jag slipper den snart.

jag har varit lite rastlös o bara tittat på film under dessa två veckorna. men idag fick jag nog. jag orkar inte ligga på soffan längre. eftersom jag har lovat min syster att jag skulle fixa några kuddfodral till hennes kuddar sedan en lång lång tid tillbaka, så tänkte jag att jag skulle införliva mitt löfte med ett fint äppletyg som jag köpte för två år sen i helsingör.

visst är mina kinespojkar runt knappnålsdynan och min knappask söta? en av de bästa fynden när jag var i kina...nån gång för många år sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0