pain au chocolate godast

häromdagen hade jag världens fikafest! jag o mådis gick först till bulleboden och köpte en kanelbulle, en chokladbrioche och en croissant. sen gick vi vidare till petit france och köpte oss ännu mer godsaker som macaron, pain au chocolate.
en promenad längst med norrmälarstrand o sen fick vi moffa i oss allt detta goda vi köpte. en klar vinnare av allt vi köpte var nog petit france pain au chocolate. men o andra sidan har ju pain au chocolate alltid varit en av mina favoriter.

föresten, det verkar inte som att mina kakor som bakades i förra veckna blev så misslyckade ändå...mina kollegor gilla de dem. men inte jag. så det blir inga fler kakor från denna bok.

bild: privat & http://detours.typepad.com/.a/6a0120a546c26f970b01310ffebc8a970c-500wi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0