mini cupecake for dessert

igår var jag på en sista middag för några veckor hos min syster/svåger som ska flytta iväg till usa. tråkigt men ändå en möjlighet för mig att ta mig dit för en billigare peng o se mig om i världen.
syster hade köpt minicupcakes från cupcake sthlm. väldigt delikata men jag var såå mätt efter en god pastarätt.

föresten, jag har hittat en sida som heter 225grader där vem som helst (som har facebook) kan gå in o skriva inlägg om någon maträtt/bakverk som du vill dela med alla andra. hur roligt som helst! testa eller gå in o läs o få massa inspiration!

o nu när jag har fixat mig en smartphone, har jag äntligen kommit igång med bildupplägg på instagram. bli medlem du också o dela med dig dina fina bilder. o självklart ska du följa mig, sök på lindang81 :D

bild: privat

 


Kommentarer
Postat av: Erica

Vill gärna följa dig på Instagram, vad heter du där? Errymerry heter jag. :)



Tråkigt att de flyttar till USA, men det blir ju roligt att hälsa på iaf.



Kram

2011-11-16 @ 12:31:34
URL: http://gall-erry.blogspot.com
Postat av: Kattis

Jag kan inte få nog av cupcakes...dreglar när jag ser bilder. =)

2011-11-18 @ 22:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0