me like miffy

helgen har varit toppen! lördagen massa fönstershopping (och lite riktig shopping också, men inte så jättemkt...) där bland annat dessa fina bilder kommer från. särskilt söta söta miffy lampan. middag med erica och sussi på en av mina favvo restauranger, kotyo där jag åt både sushi och gyoza. riktigt mumsigt!

söndag var fylld med riktig mys med sol och kärlek. skulle egentligen haft ännu mysigare med patsy med familj men när virus o bakterier invaderar så blir det inte alltid som man har tänkt.

denna veckan kommer jag äta massa god mat vet jag redan nu! så inget bakande men massa ätande. berättar mera under veckan! hej hopp galopp!

bild: privat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0