glad sommar vänner!

bild: http://www.icakuriren.se/Hem-Tradgard/Plantera-Odla/satt-potatis/

lite sent att önska er en glad midsommar men det är ju fortfarande sommar så en glad sommar kan jag iaf säga.
det har varit lite dött på bloggen på sista tiden men jag ska försöka ta orken o skriva lite mer.

midsommar firades på landet i år igen. det börjar bli lite av en tradition att hänga där ute med samma personer varje år. det är nästan så att man bara träffar dessa under midsommaren. jag borde ha lagt upp bilder från midsommar som vanligt men i år orkade jag inte hämta kameran, så inga bilder tagna. väntar att få bilder från andra som tog bilder i lass. då kanske det kommer lite fina midsommarbilder. det filmades nog också när jag, svåger o anders tog ett dopp kl 3 på morgonen i det iskalla vattnet. tack o lov att man hade alkohol i kroppen säger jag bara!!! något som var ovanligt o som jag var glad över var att det knappt var några mygg!

hoppas din midsommarhelg varit toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0