julafton/juldagen

årets julafton var en av de mysigaste vi har haft på länge. lums var på så bra humör och var mer lycklig över julklappspapperna än julklapparna. maten var god, kalle anka vara precis som vanligt som jag älskar ( o pappas årliga kommentar: "de vissar samma sak varje år ju..."), efter maten var det karl-bertil jonsson och sen julklappsöppning. tror pappa blev glad över alla saker han fick i år...pew...

nackdelen i år är att vi alla saknar mamma! pappa i synnerlighet ser jag att han saknar henne massor.

juldagen är här. för mig började dagen med att tvätta kläder på morgonen, fixa frukost till mina snarkande söta syskon. sen har vi varit hos stora syster och bara tagit det lungt. ätit en "rest"lunch från går dagens julbord o så har jag bara fixat o trixat lite med bilder på photoshop. hur skönt dag som helst!

bild: privat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0