pannkakor i stora lass

just nu står jag och gräddar hur många pannkakor som helst! imorgon ska jag & lillsyrran hålla ett tårtkalas hos mig, och det blir pannkakstårta. det behövs då ganska många pannkakor för att det ska bli en tårta. så jag står här och gräddar på. en och en annan pannkaka slinker ner också såklart :)

i förmiddags var jag på brunch på kung carls bakfika med mina tjejkompisar. det var gott men inget speciellt måste jag medge. och lite dyrt också med tanke med att man var tvungen att beställa till juice och kaffe om man ville ha det. det var även lite högljud och stökigt, så flera gånger blir det troligtvis inte för mig. men sällskapet var ju helt förträffligt så jag har egentligen inget att klaga på :)

bild: privat



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0